Motoarele de căutare precum Google folosesc backlink ca semnal de valoare
Un backlink este pur și simplu un link de la un site la altul. Motoarele de căutare precum Google folosesc backlink ca semnal de clasare, deoarece atunci când un site web trimite la altul, înseamnă că cred că conținutul este demn de remarcat. Backlink-urile de înaltă calitate pot ajuta la creșterea poziției în clasament a unui site și a vizibilității în rezultatele motorului de căutare (SEO).
Backlink-urile joacă un rol important în algoritmul motorului de căutare, SEO și strategia generală de dezvoltare a site-ului dvs. web .
Cel mai simplu mod de a te gândi la backlink-uri ar fi ca conversații între site-uri web.
De exemplu, John este blogger și scrie un articol foarte interesant despre un eveniment sportiv.
Un alt blogger, Samantha, trimite la articolul lui John atunci când își împărtășește perspectiva. Deoarece ea scrie despre acest subiect pe renumitul ei site de reviste online, acest lucru creează un backlink către postarea lui John.
Deoarece revista online este populară, multe alte site-uri vor trimite înapoi la articolul ei. Acest lucru crește autoritatea revistei online, iar articolul lui John primește și un backlink valoros de la un site de renume.
Practic, este un câștig-câștig.
Există două tipuri de bază de backlink, iar unul este mai valoros decât celălalt. Să aruncăm o privire rapidă asupra fiecăruia și asupra modului în care acestea vă afectează site-ul.
O Nofollow le spune motoarele de căutare să ignore un link. Nu transmit nicio valoare de la un site la altul. Deci, de obicei, acestea nu sunt de ajutor pentru a vă îmbunătăți rangul sau vizibilitatea căutării.
Dofollow sunt tipul de backlink pe care toată lumea și-l dorește. Rețineți că cei care vin de pe site-uri respectate au cea mai mare valoare. Acest tip de backlink vă poate ajuta să vă îmbunătățiți clasamentul în motoarele de căutare.